Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-04-19 ( Imieniny: Alfa, Leonii)

Gmina Lyski - Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Marusze w Dzimierzu. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - ul. Marusze w Dzimierzu

Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Marusze w Dzimierzu. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - ul. Marusze w Dzimierzu

01 lipca 2009

 

Numer ogłoszenia BZP: 103533 - 2009;

data zamieszczenia: 01.07.2009

 

Nazwa i adres:

Gmina Lyski ,

ul. Dworcowa 1a,

44-295 Lyski,

woj. śląskie,

tel. ( 032) 4300051 wew. 119.

www.bip.lyski.iap.pl

 

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Marusze w Dzimierzu.

Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - ul. Marusze w Dzimierzu.

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Marusze w Dzimierzu o długości 221 mb, w tym:

- koryto drogi                                                                          895 m2

- studzienki ściekowe                                                                  2 szt.

- nawierzchnia z płyt drog. bet. o wym. 38x25x12 cm                  707 m2

- podbudowa z kruszywa                                                          789 m2

- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                   82 m2

- krawężniki                                                                            422 m

- obsługa geodezyjna  

                                                                                         

Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej – ul. Marusze w Dzimierzu, w tym:

- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm                                  208 m

- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 mm                                    31 m

- przejścia pod drogą wojewódzką                                                       1 szt.

- studnie z tworzyw sztucznych Ø1000 typ Romold lub równoważne        2 szt.

- j.w. Ø800 typ Romold lub równoważne                                              8 szt.
- obsługa geodezyjna

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.00-0,

45.11.12.00-0,

45.23.13.00-8,

45.23.33.00-2,

45.23.24.10-9.

 

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.09.2009.

 

Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

 

Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.       Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

2.       Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.

3.       Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.

4.       Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej po dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu remontu dróg wraz z kanalizacją deszczową o wartości min. 100.000,00 zł oraz z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o wartości min. 80.000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:

a)      Formularz ofertowy,

b)      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

c)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)     Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców,

e)      Parafowany na każdej stronie wzór umowy,

f)       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

g)      Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy),

h)      Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

i)        Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

j)        Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 100 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,

k)      Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.lyski.iap.pl.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Lyski

ul. Dworcowa 1a

44-295 Lyski

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert:

23.07.2009 godzina 09:00,

miejsce:

Urząd Gminy Lyski

ul. Dworcowa 1a

44-295 Lyski

biuro nr 19.

 

Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki:
SIWZ
Przedmiar robót - droga
Przedmiar robót - kanalizacja sanitarna
Specyfikacja techniczna

 

24 lipca 2009

Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Marusze w Dzimierzu.
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej – ul. Marusze w Dzimierzu”

Gmina Lyski działając zgodnie z art. 93 ust. 1, pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie

W postępowaniu prowadzonym w trybie art. 39 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-09 12:23przez: abombik
Opublikowano:2016-03-09 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-09 12:09przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1395

Rejestr zmian

  • [2016-03-09 12:09:01]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo