Urząd Gminy Lyski zaprasza do składanie ofert cenowych na zadanie pn.
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków gminnych – I półrocze 2013 r.”
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z budynków gminnych wg załączonego wykazu wraz z zagospodarowaniem tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Urząd Gminy Lyski zaprasza do składanie ofert cenowych na zadanie pn.
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków gminnych – I półrocze 2013 r.”
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z budynków gminnych wg załączonego wykazu wraz z zagospodarowaniem tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zakres obejmuje:
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z 25 pojemników 1100 l z częstotliwością co dwa tygodnie (styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec).
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z 4 pojemników 240 l raz w miesiącu wraz z ich podstawieniem w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca.
- Podstawienie i opróżnienie kontenerów KP - 5 na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w razie zaistnienia takiej potrzeby (maksymalnie 8 szt. w okresie trwania zamówienia) z przeznaczeniem na zmieszane odpady komunalne.
- Odbiór odpadów segregowanych jeden raz w miesiącu z budynków gminnych wraz z dostarczeniem worków do selektywnej zbiórki (szkło - worek zielony z przeznaczeniem na szkło kolorowe i bezbarwne, tworzywa sztuczne – worek żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, biodegradowalne - worek brązowy z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne w tym zielone, papier – worek niebieski z przeznaczeniem na papier i tekturę).
- Jednorazowe zorganizowanie zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych oraz odbiór tych odpadów ze wskazanych przez Zamawiającego miejsc (przybliżona ilość wytworzonych odpadów wielkogabarytowych -1,00 Mg, odpadów elektrycznych i elektronicznych - 300 kg, odpadów niebezpiecznych typu świetlówki 30 szt.)
- Wywożenie odpadów składowanych luzem obok pojemników bądź w workach, o ile tego rodzaju przypadki wystąpią w związku z niezachowaniem ustalonej częstotliwości ich wywozu, lub zorganizowanie dodatkowego terminu odbioru odpadów zmieszanych odpadów komunalnych.
- Usuwanie zanieczyszczeń powstałych w trakcie opróżniania pojemników, bądź załadunku kontenera.
Termin realizacji zamówienia: od stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 roku.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Lyski do: 7 stycznia 2013 roku do godz. 12.00
Dodatkowych informacji na temat w/w przedmiotu zamówienia można uzyskać pod nr tel.: 32 430 00 51 wew. 117, 110 lub w biurze nr 10 lub 17.
Wymagane dokumenty:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie o braku okoliczności wykluczenia z postępowania.
- Kalkulacja kosztów.
Warunkiem uprawniającym do złożenia oferty jest posiadanie wpisu do prowadzonego przez Wójta Gminy Lyski rejestru działalności regulowanej.
Załączniki: