mgr Milena Karkut
ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski
I piętro Urzędu Gminy pokój nr 14
tel.: 32 4300051 wew. 114
Do zadań Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
1) Nadzór i organizacja pracy Referatu;
2) Nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośredniopodległe stanowiska pracy;
3) Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Referatu;
4) Dekretacja korespondencji Referatu;
5) Współudział przy opracowywaniu i realizacji planów finansowych objętych częścią budżetu dla Referatu;
6) Współudział przy przygotowywaniu projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta;
7) Potwierdzanie własnoręczności podpisu i zgodności kopii dokumentu z oryginałem;
8) Udział w sesjach Rady Gminy wg uznania Wójta bądź Sekretarza Gminy;
9) Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań;
10) Nadzór i opieka nad osobami odbywającymi w urzędzie praktyki;
11) Nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na wnioski Radnych;
12) Nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej w Urzędzie
13) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy, Sekretarzem Gmin w zakresie kontroli zarządczej, a wszczególności: nadzór nad wykonaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych w Referacie;
14) Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta
Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich podlegają bezpośrednio następujące stanowiska:
1)Stanowisko ds. Ewidencji Ludności;
2)Stanowisko ds. Dowodów Osobistych;
3)Stanowisko ds. Działalności Gospodarczej;
4)Stanowisko ds. Administracyjno-Gospodarczych Urzędu;
5)Stanowisko ds. Biura Obsługi Klienta;
6)Stanowisko ds. Informacji Publicznej;
7)Stanowisko ds. Ochrony Danych Osobowych;
8)Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego;
9)Stanowisko ds. Promocji Zdrowia