Mateusz Piecha
ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski
I piętro Urzędu Gminy pokój nr 19
tel.: 32 4300051 wew. 119
Obowiązki wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lyski:
1. Do zakresu działania Referatu Planowania Przestrzennego i Infrastruktury Drogowej należy w szczególności:
- Nadzór i organizacja pracy Referatu;
- Nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy;
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Referatu;
- Dekretacja korespondencji Referatu;
- Współudział przy opracowywaniu i realizacji planów finansowych objętych częścią budżetu dla Referatu;
- Współudział przy przygotowywaniu projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta;
- Potwierdzanie własnoręczności podpisu i zgodności kopii dokumentu z oryginałem;
- Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań;
- Nadzór nad przygotowaniem odpowiedzi na zapytania radnych;
- Współpraca ze Skarbnikiem Gminy, Sekretarzem Gminy w zakresie kontroli zarządczej, a w szczególności: nadzór nad wykonaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych w Referacie;
- Nadzór i współpraca przy udzielaniu zamówień publicznych realizowanych przez Gminę;
- Składanie oświadczeń woli oraz wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej w granicach udzielonych upoważnień;
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.
2. Kierownikowi Referatu Planowania Przestrzennego i Infrastruktury Drogowej podlegają bezpośrednio następujące stanowiska:
- Stanowisko ds. Planowania Przestrzennego;
- Stanowisko ds. Ewidencji Numeracji Porządkowej Nieruchomości;
- Stanowisko ds. Inwestycji Drogowych;
- Stanowisko ds. Administrowania Drogami Gminnymi;
- Stanowisko ds. Ochrony Zabytków