Sposób udostępniania danych zawartych w rejestrze:
1. Rejestr prowadzi: Referat Rozwoju, Stanowisko ds. Kultury tel. 32 4300051 wew. 107, e-mail: promocja@lyski.pl,
2. Zgodnie z § 10 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 189) w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury:
1. Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.
2. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
1) otwarty dostęp do zawartości rejestru;
2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
3. Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
4. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.”
3. Wydanie urzędowo poświadczonego odpisu z rejestru albo z księgi rejestrowej następuje na wniosek, w terminie 14 dni od otrzymania wniosku i zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2020 r., poz.424). Od każdej pełnej lub zaczętej stronicy podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł.
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY dla których organizatorem jest GMINA LYSKI
WNIOSEK o odpis z rejestru instytucji kultury