Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-23 ( Imieniny: Ilony, Jerzego)

Gmina Lyski - Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski

Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski

                                                           

 

 

 

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski
Numer ogłoszenia BZP: 58333 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010

  1. Nazwa i adres: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski,
    woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119
  2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
  3. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski.
  4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
  5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski.

Zadanie swoim zakresem obejmuje budowę następujących odcinków kanalizacji sanitarnej:

Ulica Rybnicka w Lyskach i Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 1385,5 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 -   839,0 mb

Ulica Wąska w Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 321 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 -   84 mb

Uwaga: do oszacowania wartości zamówienia należy przyjąć 11 szt studni kanalizacyjnych
fi 1000 zgodnie z przedmiarem robót (na rysunku i w zestawieniu studni ujęto tylko 10)

Ulica Kamionki w Lyskach
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 1155,5 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 -   813,0 mb
- rurociągi tłoczne PEHD 100 PN 10 Ø 90 - 487,5 mb
- rurociągi tłoczne PEHD 100 PN 10 Ø 50 -   36,0 mb
- pompownia ścieków P-1 wraz z zasilaniem energetycznym -   1 szt
- pompownia ścieków P-1a wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt
- pompownia ścieków P-1b wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt
- pompownie przydomowe - 2 szt

Ulica Leśna w Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 811 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 - 284 mb

  • Przewierty pod drogą powiatową - 2 szt
  • Projekt organizacji ruchu przy drogach powiatowych /ulica Rybnicka w Lyskach i Suminie, ulica Kamionki w Lyskach/
  • Obsługa geodezyjna
  • Próba szczelności - kamerowanie

     6. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
     7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.

     8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
     9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     10. Termin wykonania zamówienia: 29.10.2010 r.
     11. Informacja na temat wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.24 ust. 4 ustawy.

     12. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

     13. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
           tych warunków

  • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełnia.
  • Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełnia.

     14. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
           w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
           niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

  • W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

     15. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
           dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
           niepełnosprawne: nie

     16. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

     17. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
     18. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

     19. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
           do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

     20. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następującej zmiany w zawartej umowie - zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Warunki zmiany: wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, wstrzymanie prac wynikającym z błędu projektowego

     21. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
           warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl

     22. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
           Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.

     23. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
           08.04.2010 godzina 09:00,
           miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, biuro nr 19.

     24. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
           ofert).

     25. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
           ze środków Unii Europejskiej:
           Niniejsze zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów
           Wiejskich na lata 2007-2013.

    26. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
          w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
          oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
          członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
          być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Załączniki:

 

  1. SIWZ.pdf (316.96 Kb)
  2. Specyfikacja techniczna.rar (1.69 Mb)
  3. ul. Kamionki w Lyskach.rar (3.29 Mb)
  4. ul. Leśna w Suminie.rar (8.14 Mb)
  5. ul. Rybnicka w Lyskach i Suminie.rar (4.54 Mb)
  6. ul. Waska w Suminie.rar (3.49 Mb)

Wyjaśnienia do SIWZ:

  1. Pytania i odpowiedzi do SIWZ.pdf (59.89 Kb)
  2. Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2.pdf (61.08 Kb)
  3. Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3.pdf (58.65 Kb)

UWAGA!!
Zamawiający dokonuje uzupełnienia dokumentacji:

  1. Przedmiar robót - zasilanie przepompowni ul. Kamionki.pdf (1.34 Mb)
  2. Projekt budowlany.rar (6.44 Mb)
  3. Przedmiary robót w formacie PRD.rar (67.63 Kb)

 

Wyjaśnienia do SIWZ:

  1. Pytania i odpowiedzi do SIWZ.pdf (59.89 Kb)
  2. Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2.pdf (61.08 Kb)
  3. Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3.pdf (58.65 Kb)

Autor: Karolina Korbel

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-14 08:43przez: Karolina Korbel
Opublikowano:2016-03-14 00:00przez: Karolina Korbel
Zmodyfikowano:2016-03-14 10:18przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1452

Rejestr zmian

  • [2016-03-14 10:18:27]Karolina KorbelEdycja strony
  • [2016-03-14 08:54:27]Karolina KorbelEdycja strony
  • [2016-03-14 08:42:28]Karolina KorbelUtworzenie strony

Banery/Logo