14 marca 2016
Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski
Numer ogłoszenia BZP: 58333 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
- Nazwa i adres: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski,
woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski. - Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej w Gminie Lyski.
Zadanie swoim zakresem obejmuje budowę następujących odcinków kanalizacji sanitarnej:
Ulica Rybnicka w Lyskach i Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 1385,5 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 - 839,0 mb
Ulica Wąska w Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 321 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 - 84 mb
Uwaga: do oszacowania wartości zamówienia należy przyjąć 11 szt studni kanalizacyjnych
fi 1000 zgodnie z przedmiarem robót (na rysunku i w zestawieniu studni ujęto tylko 10)
Ulica Kamionki w Lyskach
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 1155,5 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 - 813,0 mb
- rurociągi tłoczne PEHD 100 PN 10 Ø 90 - 487,5 mb
- rurociągi tłoczne PEHD 100 PN 10 Ø 50 - 36,0 mb
- pompownia ścieków P-1 wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt
- pompownia ścieków P-1a wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt
- pompownia ścieków P-1b wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt
- pompownie przydomowe - 2 szt
Ulica Leśna w Suminie
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 200 - 811 mb
- kolektory kanalizacji sanitarnej Ø 160 - 284 mb
- Przewierty pod drogą powiatową - 2 szt
- Projekt organizacji ruchu przy drogach powiatowych /ulica Rybnicka w Lyskach i Suminie, ulica Kamionki w Lyskach/
- Obsługa geodezyjna
- Próba szczelności - kamerowanie
6. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
9. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
10. Termin wykonania zamówienia: 29.10.2010 r.
11. Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.24 ust. 4 ustawy.
12. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
13. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełnia.
- Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełnia.
14. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
15. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
16. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
17. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
18. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
19. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
20. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następującej zmiany w zawartej umowie - zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Warunki zmiany: wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, wstrzymanie prac wynikającym z błędu projektowego
21. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl
22. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.
23. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.04.2010 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, biuro nr 19.
24. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
25. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Niniejsze zadanie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2007-2013.
26. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
- SIWZ.pdf (316.96 Kb)
- Specyfikacja techniczna.rar (1.69 Mb)
- ul. Kamionki w Lyskach.rar (3.29 Mb)
- ul. Leśna w Suminie.rar (8.14 Mb)
- ul. Rybnicka w Lyskach i Suminie.rar (4.54 Mb)
- ul. Waska w Suminie.rar (3.49 Mb)
Wyjaśnienia do SIWZ:
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ.pdf (59.89 Kb)
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2.pdf (61.08 Kb)
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3.pdf (58.65 Kb)
UWAGA!!
Zamawiający dokonuje uzupełnienia dokumentacji:
- Przedmiar robót - zasilanie przepompowni ul. Kamionki.pdf (1.34 Mb)
- Projekt budowlany.rar (6.44 Mb)
- Przedmiary robót w formacie PRD.rar (67.63 Kb)
Wyjaśnienia do SIWZ:
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ.pdf (59.89 Kb)
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2.pdf (61.08 Kb)
- Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3.pdf (58.65 Kb)
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-14 08:43 | przez: Karolina Korbel |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-14 00:00 | przez: Karolina Korbel |
Zmodyfikowano: | 2016-03-14 10:18 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1452 |
Rejestr zmian
- [2016-03-14 10:18:27]Karolina KorbelEdycja strony
- [2016-03-14 08:54:27]Karolina KorbelEdycja strony
- [2016-03-14 08:42:28]Karolina KorbelUtworzenie strony