22 lutego 2018
Przebudowa drogi gminnej ulicy Jankowickiej w Zwonowicach - projekt
Gmina Lyski zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie:
Przebudowa drogi gminnej ulicy Jankowickiej w Zwonowicach - projekt
Prace w zakresie ww. zadania:
- Informacje o obiekcie:
1.1. Teren pagórkowaty o powierzchni około 6,2 ha – zabudowa istniejąca – budynki jednorodzinne.
1.2. Klasa drogi „L" – lokalna;
1.3. Kategoria ruchu KR1;
1.4. Długość 800 m, szerokość minimum 5,00 m;
1.5. Jezdnia dwupasmowa z jednostronnym krawężnikiem wtopionym, poboczami, zjazdami do posesji oraz odwodnieniem (kanalizacją deszczową) - przyłącze do każdej posesji (przykanalik); - Stadia dokumentacji:
2.1. Koncepcja;
2.2. Projekt budowlany;
2.3 .Projekt wykonawczy; - Zakres opracowania: Przebudowa drogi gminnej ulicy Jankowickiej w Zwonowicach (wraz z odwodnieniem)
3.1. Projekt budowlany, materiały do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi;
3.2. Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych;
3.3. Dokumentacja geologiczno-inżynierska (opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego, projekt geotechniczny)
3.4. Inwentaryzację wszystkich obiektów w pasie drogowym;
3.5. Decyzja środowiskowa – raport o oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko – jeżeli będzie wymagany;
3.6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanych robót;
3.7. Materiały do uzgodnienia sieci uzbrojenia terenu – uzgodnienie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji projektowej;
3.8. Zgody właścicieli na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane, zgody na wejście w teren;
3.9. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie Projektu Budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego;
3.10. Wykonawca uzyskując warunki techniczne budowy i przebudowy infrastruktury działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w związku z powyższym w jego zakresie jest sprawdzenie poprawności wydanych warunków i uzyskanie warunków zgodnych z obowiązującymi przepisami. Uzgodnienia dokumentacji z Gestorami nie mogą zawierać żadnych uwarunkowań i zastrzeżeń, mają być „bez uwag";
3.11. Projekt wykonawczy;
3.12. Dokumentacja hydrogeologiczna – materiały do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego (operat wodnoprawny, uwzględniając wpływ projektowanej drogi na warunki hydrologiczne w jej sąsiedztwie, odprowadzenie wód do odbiorników należy projektować z uwzględnieniem zlewni poza liniami rozgraniczającymi drogi, które mogą oddziaływać na drogę powodując zalewanie pasa drogowego, w sposób zapewniający skuteczność działania systemu odwodnienia, także poza liniami rozgraniczającymi drogi gminne. Należy zbadać możliwości odbioru wód przez rowy melioracyjne i inne cieki, dokonać analizy ich stanu technicznego, przewidzieć ich udrożnienie lub przebudowę w niezbędnym zakresie);
3.13. Uzgodniony i zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu;
3.14. Uzgodniony i zatwierdzony projekt docelowej (stałej) organizacji ruchu;
3.15. Przedmiar robót wraz kosztorysem inwestorskim;
3.16. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
3.17. Pozwolenie na budowę.
Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2018 r.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Lyski (biuro nr 19) do dnia 05.03.2018 r. do godz. 9.00; Termin otwarcia ofert 05.03.2018 r. godz. 9.15
Opis sposobu przygotowania oferty:
- ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert;
- opakowanie oferty winno zostać opatrzone nazwą zadania tj.: „Oferta na Przebudowę drogi gminnej ulicy Jankowickiej w Zwonowicach - projekt" z dopiskiem „Nie otwierać przed dniem 05.03.2018 r. godz. 9.00".
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: najniższa cena brutto.
Dodatkowych informacji na temat ww. przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. (32) 43 00 051 wewn. 119 lub w biurze nr 19.
Wymagane dokumenty:
- Formularz ofertowy - na etapie składania ofert;
- Kopia uprawnień - na etapie podpisania umowy.
Załączniki:
Metryczka
Wytworzono: | 2018-02-22 13:29 | przez: Seweryn Kałusek |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-02-22 00:00 | przez: Krzysztof Miera |
Zmodyfikowano: | 2018-03-05 10:47 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 2867 |
Rejestr zmian
- [2018-03-05 10:47:23]Krzysztof MieraEdycja strony
- [2018-03-05 10:46:49]Krzysztof MieraEdycja strony
- [2018-03-05 10:44:42]Krzysztof MieraEdycja strony
- [2018-02-22 13:50:04]Seweryn KałusekEdycja strony
- [2018-02-22 13:30:04]Seweryn KałusekEdycja strony
- [2018-02-22 12:55:46]Seweryn KałusekUtworzenie strony