Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-05-04 ( Imieniny: Floriana, Michała)

Gmina Lyski - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz – Etap V

Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz – Etap V

Gmina Lyski zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz – Etap V

Gmina Lyski zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz – Etap V

Przedmiot zamówienia:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz – etap V na odcinku od km 7+800 do km 7+900 po stronie południowej.

  1. Zakres budowy chodnika przewiduje budowę chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w km 7+800 - 7+900.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej oraz planie sytuacyjnym.
  3. Zamówienie realizowane będzie pod nadzorem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego dla ww. zadania.
  4. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego) lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m.in. zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (wytyczyć geodezyjnie obiekt w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszystkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, chodnika i mediów, oraz innych czynności mogących wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia), wykonać wszystkie czynności z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m.in. czynności związane z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu, powiadomienie o tym ZDP Rybnik, ZDW Katowice oraz ŚKP Katowice zgodnie z zatwierdzonymi projektami – na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innymi czynnościami BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokonać wszystkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
  5. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się całą dokumentacją projektową, proponowanymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, przed przygotowaniem oferty i podpisaniem umowy oraz do realizacji umowy zgodnie z nimi. W szczególności przy realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego. Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.
  6. Na wykonane zadanie Zamawiający żąda udzielenia 60 miesięcznej gwarancji.
  7. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy „lub równoważny” należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne.

Kod CPV

45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

Warunki udziału:
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert min. 2 robót budowlanych z zakresu budowy, przebudowy lub remontu chodników o wartości min. 70 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Termin wykonania: 23.11.2015 r.

Kryterium: 100 % cena

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Lyski (Biuro Obsługi Klienta)
do dnia: 22.10.2015 r. do godz. 9:00.

Otwarcie ofert: 22.10.2015 godz. 9:05 biuro nr 19 (informacje z otwarcia ofert można również uzyskać telefonicznie)

Dodatkowych informacji na temat ww. przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel.:
(32) 43 00 051 wewn. 119 lub w biurze nr 19

Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy;
  2. Informacja o prowadzonej działalności;
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;
  4. Wykaz wykonanych robót.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy;
  2. Informacja o prowadzonej działalności;
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;
  4. Wykaz wykonanych robót;
  5. Przedmiar robót;
  6. Specyfikacja techniczna;
  7. Plan sytuacyjny;
  8. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy;

Informacje z otwarcia ofert
Informacje z otwarcia ofert (dodano 22.10.2015 r.)

Autor: bfajkis

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-02 12:23przez: bfajkis
Opublikowano:2016-03-02 00:00przez: Beata Fajkis
Zmodyfikowano:2016-03-16 12:01przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1969

Rejestr zmian

  • [2016-03-16 12:01:47]Beata FajkisEdycja strony
  • [2016-03-02 12:22:19]Beata FajkisUtworzenie strony

Banery/Logo