Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Poniedziałek, 2024-04-29 ( Imieniny: Hugona, Piotra)

Gmina Lyski - Budowa stacji uzdatniania wody w Pstrążnej

Budowa stacji uzdatniania wody w Pstrążnej

 14 lipca 2009

Numer ogłoszenia: 111751 - 2009
data zamieszczenia: 14.07.2009

NAZWA I ADRES:
Gmina Lyski , ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.lyski.iap.pl

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w Pstrążnej.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa stacji uzdatniania wody w Pstrążnej w tym: Budowa budynku stacji uzdatniania wody /SUW/, zbiornika żelbetowego, dwukomorowego zapasu wody czystej V=2x75 m3, studni czerpalnej wody surowej, odstojnika popłuczyn, studni spustowej ze zbiornika wody czystej, fundamentu pod agregat prądotwórczy, sieci międzyobiektowych, zasilanie elektryczne, ogrodzenie terenu, układ komunikacyjny.

Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.23.21.50-8, 45.23.24.30-5, 45.31.00.00-3.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.07.2010.

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

  1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

  1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  • pieniądzu,

  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  • gwarancjach bankowych,

  • gwarancjach ubezpieczeniowych,

  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).

  1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

  2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
    Bank Spółdzielczy
    nr
    84 8455 0000 2001 0031 8059 0004

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Dowód wniesienia - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

  2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.

  3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.

  4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu budowy stacji uzdatniania wody o wartości min. 1 300 000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
  5. Parafowany na każdej stronie wzór umowy
  6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  7. Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy)
  8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
  9. Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych wraz z  zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
  10. Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min.  500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczeniem opłaty
  11. Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny)

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lyski.iap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ
PB-W branża konstrukcyjn
a
BiOZ
PB-W branża architektoniczno-budowlana
PB-W branża drogowa
PB-W branża elektryczna
PB-W projekt instalacyjny
PB-W opis branża drogowa
Opis technologia.part1
Opis technologia.part2
Technologia
Przedmiary robót
Specyfikacja techniczna
Pytania i odpowiedzi

18 sierpnia 2009

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

 

Budowa stacji uzdatniania wody w Pstrążnej”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

 

Firma Gutkowski
ul. 17 Stycznia 92
64-100 Leszno

 

Uzasadnienie wyboru:

 

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-09 13:34przez: abombik
Opublikowano:2016-03-09 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-09 13:06przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1175

Rejestr zmian

  • [2016-03-09 13:06:04]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo