Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Poniedziałek, 2024-04-29 ( Imieniny: Hugona, Piotra)

Gmina Lyski - Remont nawierzchni drogi gminnej boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach

Remont nawierzchni drogi gminnej boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach

27 lipca 2009

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Numer ogłoszenia: 120821 - 2009;
data zamieszczenia: 27.07.2009

Nazwa i adres:
Gmina Lyski,
ul. Dworcowa 1a,
44-295 Lyski,
woj. śląskie,
tel. 032 4300051 wew. 119
www.bip.lyski.iap.pl

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi gminnej boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach.
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej - boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni drogi gminnej boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach o długości 234 mb, w tym:
- koryto drogi 767 m2
- studzienki ściekowe 1 szt.
- studnia rewizyjna 1 szt.
- podbudowa z kruszywa 627 m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 627 m2
- krawężniki 478 m
- obsługa geodezyjna

Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej – boczna ul. Raciborskiej w Raszczycach, w tym:
- kolektory kanalizacji sanitarnej fi 200 mm 141 m
- kolektory kanalizacji sanitarnej fi 160 mm 8 m
- studnie z tworzyw sztucznych  fi 800 typ Romold lub równoważne 6 szt.
- obsługa geodezyjna

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.00-0,
45.11.12.00-0,
45.23.13.00-8,
45.23.33.00-2,
45.23.24.10-9.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2009.

 

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
  3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
  4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej po dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu remontu dróg wraz z kanalizacją deszczową o wartości min. 100.000,00 zł oraz z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o wartości min. 80.000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców,
  5. Parafowany na każdej stronie wzór umowy,
  6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  7. Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy),
  8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
  9. Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
  10. Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 100 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,
  11. Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lyski.iap.pl.

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski.

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

19.08.2009 godzina 09:00,

 

miejsce:
Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski
biuro nr 19.

 

Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SWIZ
Przedmiar robót - droga
Przedmiar robót - kanalizacja sanitarna
Specyfikacja techniczna - droga
Specyfikaja techniczna - kanalizacja sanitarna
Mapa kanalizacja sanitarna

04 września 2009

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

Remont nawierzchni drogi gminnej boczna ul. Raciborskiej
w Raszczycach.
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej – boczna ul. Raciborskiej
w Raszczycach.

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

Lider konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o.
ul. Adamczyka 12, 47-400 Racibórz

 

Członek konsorcjum:

Przedsiębiorstwo Usługowe BORBUD sp. z o.o.
ul. Wodna 21, 47-400 Racibórz

Uzasadnienie wyboru:

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-09 14:09przez: abombik
Opublikowano:2016-03-09 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-09 14:09przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1270

Rejestr zmian

  • [2016-03-09 14:09:13]Agata BombikEdycja treści
  • [2016-03-09 13:59:00]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo