Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Niedziela, 2024-05-05 ( Imieniny: Irydy, Tamary)

Gmina Lyski - Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dzimierz - Żytna

Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dzimierz - Żytna

31 lipca 2009

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dzimierz - Żytna
Numer ogłoszenia: 124829 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

Nazwa i adres:
Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dzimierz – Żytna.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dzimierz - Żytna

- koryto głębokości 10 cm – 2960 m2
- remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – 148 m2
- podbudowa górna z kamienia łamanego gr. 20 cm – 4439 m2
- nawierzchnia z masy mineralno – asfaltowej warstwa ścieralna gr.4 cm – 4204 m2
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr. do 10 cm – 11,75 m3
Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
  3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
  4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (wykonanie dróg o długości co najmniej 500 mb), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.

Ocena spełniania w/w warunków metodą spełnia / nie spełnia, nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
  5. Parafowany na każdej stronie wzór umowy
  6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  7. Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy)
  8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
  9. Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do OIIB.
  10. Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny)

 

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lyski.iap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.08.2009 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski biuro nr 19.

Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Niniejsze zadanie jest współfinansowane ze środków - Fundusze Ochrony Gruntów Rolnych.

Załączniki:
SIWZ
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna
Przekrój poprzeczny w km 0 + 000 - 0 + 740
Przekrój poprzeczny w km 0 + 740 - 1 + 175
Mapa orientacyjna
Opis robót Dzimierz - Żytna

02 września 2009

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1, ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

 

nazwa zadania:

 

Modernizacja i odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Dzimierz - Żytna”

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

 

nazwa firmy:

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
ul. Adamczyka 12
47-400 Racibórz

 

Uzasadnienie wyboru

 

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównianie złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją

 

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-09 14:40przez: abombik
Opublikowano:2016-03-09 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-09 14:16przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1223

Rejestr zmian

  • [2016-03-09 14:16:27]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo