Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-05-04 ( Imieniny: Floriana, Michała)

Gmina Lyski - Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach

Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach

01 września 2009 

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Numer ogłoszenia UZP: 144381 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009

Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lyski,
ul. Dworcowa 1a,
44-295 Lyski,
woj. śląskie,
tel. 032 4300051 wew. 119.
www.bip.lyski.iap.pl

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach, w tym:
- koryto drogi 511 m2
- studzienki ściekowe 4 szt.
- nawierzchnia z płyt drog. bet. o wym. 38x25x12 cm 439 m2
- krawężniki 240 m
- obsługa geodezyjna 1 szt.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.11.12.00-0.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.11.2009.

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

  2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.

  3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.

  4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu remontu dróg z płyt drogowych lub kostki brukowej o wartości min. 50.000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  

  • Formularz ofertowy,

  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców,

  • Parafowany na każdej stronie wzór umowy,

  • Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  • Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy),

  • Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

  • Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,

  • Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.09.2009
godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ
Specyfikacja techniczna
Przedmiar robót

13 października 2009

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

 

Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Łukowskiej
w Lyskach

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

 

P.P.U.H. BET-POL
ul. Raciborska 251a
44-270 Rybnik

 

Uzasadnienie wyboru:

 

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją

 

 

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-10 07:20przez: abombik
Opublikowano:2016-03-10 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-10 07:11przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1423

Rejestr zmian

  • [2016-03-10 07:11:19]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo