10 marca 2016
Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna
04 września 2009
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia BZP: 148821 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
NAZWA I ADRES:
Gmina Lyski
ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski,
woj. śląskie,
tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa istniejącego budynku gminnego obejmuje:
- roboty rozbiórkowe elementów nie nadających się do użytkowania tj.
- pokrycie i poszycie dachu, obróbki blacharskie, kominy w części z dachem,
więźba dachowa, konstrukcja drewniana stropu nad piętrem,
- wykonanie zadaszenia podestu wejściowego od strony zachodniej –
konstrukcja drewniana więźby + pokrycie z blachodachówki,
- odcinki ścian działowych i nośnych na piętrze przy przebudowie części
istniejącej,
- przekucia w ścianach nośnych,
- wykonanie wieńca opaskowego na części istniejącej,
- nadbudowę części budynku od strony północnej o 1 kondygnację
- wykonanie stropu na belkach drewnianych nad piętrem
- wykonanie więźby dachowej, łacenia, warstw izolacyjnych i pokrycia dachu z
blachy dachówkowej, nadmurowanie kominów, obróbki blacharskie i
orynnowanie,
- przebudowę części istniejącej powierzchni użytkowej dla celów usługowych –
gabinet stomatologiczny wraz z zapleczem, pomieszczenie świetlicy dla KGW i
OSP,
- dobudowę od zachodu oddylatowanego skrzydła mieszczącego
wejścia główne do obiektu oraz klatkę schodową z dźwigiem
dla osób niepełnosprawnych,
- uzupełnienie ściany oddzielenia pożarowego na pełną wysokość
z wysunięciem nad nowy dach w granicy działki,
- wykonanie zabezpieczeń p-poż istniejącej, nienormowej klatki schodowej
poprzez wydzielenie jej od obiektu drzwiami pożarowymi,
- rozbudowa instalacji budowlanych w części nowej i istniejącej
- zagospodarowanie terenu – wykonanie odcinka drogi dojazdowej,
parkingu dla samochodów osobowych, podniesienie do poziomu
podestu i utwardzenie terenu przed obiektem od strony zachodniej,
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku przez wykonanie izolacji metodą
lekką
w tym :
- klatka schodowa – pow. zabudowy 26,50 m2
- dźwig osobowy o udźwigu min 500 kg
- pow.dachu 335,14 m2
- docieplenie elewacji 296,16 m2
- utwardzenie terenu 1050,3 m2
- obsługa geodezyjna
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2010.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
-
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00. zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
- Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
- Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych (budowa lub rozbudowa obiektów kubaturowych) o wartości min. 1 000 000,00 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej po dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I
- a) Formularz ofertowy,
- b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- d) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
- e) Parafowany na każdej stronie wzór umowy,
- f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- g) Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy,
- h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
- i) Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
- j) Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,
- II k) Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.09.2009 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ
Specyfikacja techniczna
Przedmiar robót - część budowlana
Przedmiar robót - część instalacyjna
Dokumentacja - CO
Dokumentacja - instalacja elektryczna
Dokumentacja - budowlana
Dokumentacja wod - kan
Pytania i odpowiedzi nr 1
Projekt zagospodarowania działki
08 października 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:
REMONT-EX Firma Prywatna Marek Gajewski
ul. Larysza 11
44-200 Rybnik
Uzasadnienie wyboru:
Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.
Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną dokumentacją
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-10 07:38 | przez: abombik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-10 00:00 | przez: Agata Bombik |
Zmodyfikowano: | 2016-03-10 07:21 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1496 |
Rejestr zmian
- [2016-03-10 07:21:50]Agata BombikEdycja treści