Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Niedziela, 2024-05-05 ( Imieniny: Irydy, Tamary)

Gmina Lyski - Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna

Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna

04 września 2009

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Numer ogłoszenia BZP: 148821 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009

 

NAZWA I ADRES:
Gmina Lyski
ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski,
woj. śląskie,
tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Rozbudowa istniejącego budynku gminnego obejmuje:
- roboty rozbiórkowe elementów nie nadających się do użytkowania tj.
- pokrycie i poszycie dachu, obróbki blacharskie, kominy w części z dachem,
  więźba dachowa,
konstrukcja drewniana stropu nad piętrem,
- wykonanie zadaszenia podestu wejściowego od strony zachodniej –
  konstrukcja drewniana więźby +
pokrycie z blachodachówki,
- odcinki ścian działowych i nośnych na piętrze przy przebudowie części
  istniejącej,
- przekucia w ścianach nośnych,
- wykonanie wieńca opaskowego na części istniejącej,
- nadbudowę części budynku od strony północnej o 1 kondygnację
- wykonanie stropu na belkach drewnianych nad piętrem
- wykonanie więźby dachowej, łacenia, warstw izolacyjnych i pokrycia dachu z
  blachy dachówkowej,
nadmurowanie kominów, obróbki blacharskie i
  orynnowanie,
- przebudowę części istniejącej powierzchni użytkowej dla celów usługowych –
  gabinet
stomatologiczny wraz z zapleczem, pomieszczenie świetlicy dla KGW i
  OSP,
- dobudowę od zachodu oddylatowanego skrzydła mieszczącego
  wejścia główne do obiektu oraz
klatkę schodową z dźwigiem
  dla osób niepełnosprawnych,
- uzupełnienie ściany oddzielenia pożarowego na pełną wysokość
  z wysunięciem nad nowy dach w
granicy działki,
- wykonanie zabezpieczeń p-poż istniejącej, nienormowej klatki schodowej
  poprzez wydzielenie jej od
obiektu drzwiami pożarowymi,
- rozbudowa instalacji budowlanych w części nowej i istniejącej
- zagospodarowanie terenu – wykonanie odcinka drogi dojazdowej,
  parkingu dla samochodów
osobowych, podniesienie do poziomu
  podestu i utwardzenie terenu przed obiektem od strony
zachodniej,
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku przez wykonanie izolacji metodą
  lekką

w tym :

 

- klatka schodowa – pow. zabudowy 26,50 m2
- dźwig osobowy o udźwigu min 500 kg
- pow.dachu 335,14 m2
- docieplenie elewacji 296,16 m2
- utwardzenie terenu 1050,3 m2
- obsługa geodezyjna

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2010.

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

 

  • Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00. zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
  kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest
  zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
  ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej
  Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,
poz. 1158, z późn. zm).

3.  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
     składania ofert.
4.  Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

 

Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  • Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
  • Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
  • Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych (budowa lub rozbudowa obiektów kubaturowych) o wartości min. 1 000 000,00 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej po dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.
  • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 I

  • a) Formularz ofertowy,
  • b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  • c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • d) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
  • e) Parafowany na każdej stronie wzór umowy,
  • f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • g) Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy,
  • h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
  • i) Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
  • j) Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,
  • II k) Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.09.2009 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.

Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ
Specyfikacja techniczna
Przedmiar robót - część budowlana
Przedmiar robót - część instalacyjna
Dokumentacja - CO
Dokumentacja - instalacja elektryczna
Dokumentacja - budowlana
Dokumentacja wod - kan
Pytania i odpowiedzi nr 1
Projekt zagospodarowania działki


08 października 2009 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

REMONT-EX Firma Prywatna Marek Gajewski
ul. Larysza 11
44-200 Rybnik

Uzasadnienie wyboru:

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną dokumentacją

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-10 07:38przez: abombik
Opublikowano:2016-03-10 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-10 07:21przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1496

Rejestr zmian

  • [2016-03-10 07:21:50]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo