Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Niedziela, 2024-05-05 ( Imieniny: Irydy, Tamary)

Gmina Lyski - Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach

Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach

21 października 2009

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Numer ogłoszenia BZP: 184353 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009

Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach

Nazwa i adres:
Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa skrzyżowania Drogi Wojewódzkiej nr 923 z Drogą Powiatową nr S 5604 oraz budowa kanalizacji deszczowej i chodnika z kostki brukowej betonowej przy DW 923
w kierunku miejscowości Żytna na długości 940 mb. w miejscowości Raszczyce.

I. Zakres przebudowy skrzyżowania, oraz budowy chodnika wraz z odwodnieniem przewiduje:

  1. wykonanie wysepki segregacyjnej rozdzielającej potoki ruchu

  2. wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznych na powierzchni 1735 m2

  3. przebudowę istniejących chodników w obrębie skrzyżowania

  4. budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø 500 mm dł. 94,85 mb; PCV Ø 400 mm dł. 538,20 mb. i PCV Ø 315 mm307,70 mb

  5. budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1200 mm w ilości 23 szt i Ø 1400 mm w ilości 5 szt.

  6. budowa separatora z kręgów betonowych Ø1500 mm – 1 szt.

  7. zabudowa studni ściekowych z osadnikiem bez syfonu w ilości 18 szt.

  8. budowa chodnika od przebudowywanego skrzyżowania do granicy miejscowości Raszczyce długości 940 mb i szerokości 2,00 m

  9. przebudowa ogrodzenia

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót załącznik nr 7, projektach technicznych załącznik nr 8,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6.

III. Zamówienie realizowane będzie pod nadzorem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach.

IV. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego), lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in. Zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (wytyczyć geodezyjnie obiekt w terenie przed rozpoczęciem robót tak, aby wszystkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, chodnika i mediów, oraz innych czynności mogących wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia), wykonać wszystkie czynności z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m.in. czynności związane z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu, powiadomienie o tym ZDP Rybnik, ZDW Katowice oraz ŚKP Katowice zgodnie z zatwierdzonymi projektami – na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innymi czynnościami BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokonać wszystkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów. Wszelkie koszty i opłaty związanych z wykonaniem czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.

V. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się całą dokumentacją projektową, proponowanymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, przed przygotowaniem oferty i podpisaniem umowy oraz do realizacji umowy zgodnie z nimi. W szczególności przy realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego.

Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.00-0, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.33.00-2.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

Termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

Informacja na temat wadium:

  1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00. zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych).

  1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  • pieniądzu,

  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  • gwarancjach bankowych,

  • gwarancjach ubezpieczeniowych,

  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).

  1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

  2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za z zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium należy dołączyć do oferty,

Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

  2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.

  3. Udzielenie 60 miesięcy gwarancji.

  4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu budowy lub przebudowy dróg wraz z kanalizacją deszczową i chodnikiem o wartości min. 1 500 000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/ niespełna.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

I

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.

  5. Parafowany na każdej stronie wzór umowy,

  6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  7. Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy,

  8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

  9. Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

  10. Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,

II

  1. Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji
    o sposobie obliczania ceny).

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ
Załącznik nr 6 - Specyfikacja techniczna
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót
Dokumentacja I part1
Dokumentacja I part2
Dokumentacja I part3
Dokumentacja I part4
Dokumentacja I part5
Dokumentacja I part6
Dokumentacja II part1
Dokumentacja II part2
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 1
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3

23 listopada 2009

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

 

Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach

 

przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe M+ Sp. z o.o.
ul. Strzelecka 13B
47-230 Kędzierzyn - Koźle

 

Uzasadnienie wyboru:

 

Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.

Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną wykonawcom punktacją

Autor: abombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-10 08:39przez: abombik
Opublikowano:2016-03-10 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-10 08:15przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1192

Rejestr zmian

  • [2016-03-10 08:15:39]Agata BombikEdycja treści

Banery/Logo