10 marca 2016
Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach
21 października 2009
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia BZP: 184353 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach
Nazwa i adres:
Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa skrzyżowania Drogi Wojewódzkiej nr 923 z Drogą Powiatową nr S 5604 oraz budowa kanalizacji deszczowej i chodnika z kostki brukowej betonowej przy DW 923
w kierunku miejscowości Żytna na długości 940 mb. w miejscowości Raszczyce.
I. Zakres przebudowy skrzyżowania, oraz budowy chodnika wraz z odwodnieniem przewiduje:
-
wykonanie wysepki segregacyjnej rozdzielającej potoki ruchu
-
wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznych na powierzchni 1735 m2
-
przebudowę istniejących chodników w obrębie skrzyżowania
-
budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø 500 mm dł. 94,85 mb; PCV Ø 400 mm dł. 538,20 mb. i PCV Ø 315 mm307,70 mb
-
budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1200 mm w ilości 23 szt i Ø 1400 mm w ilości 5 szt.
-
budowa separatora z kręgów betonowych Ø1500 mm – 1 szt.
-
zabudowa studni ściekowych z osadnikiem bez syfonu w ilości 18 szt.
-
budowa chodnika od przebudowywanego skrzyżowania do granicy miejscowości Raszczyce długości 940 mb i szerokości 2,00 m
-
przebudowa ogrodzenia
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót załącznik nr 7, projektach technicznych załącznik nr 8,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6.
III. Zamówienie realizowane będzie pod nadzorem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach.
IV. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń (do wglądu w siedzibie zamawiającego), lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in. Zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (wytyczyć geodezyjnie obiekt w terenie przed rozpoczęciem robót tak, aby wszystkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, chodnika i mediów, oraz innych czynności mogących wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia), wykonać wszystkie czynności z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m.in. czynności związane z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu, powiadomienie o tym ZDP Rybnik, ZDW Katowice oraz ŚKP Katowice zgodnie z zatwierdzonymi projektami – na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innymi czynnościami BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokonać wszystkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów. Wszelkie koszty i opłaty związanych z wykonaniem czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
V. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się całą dokumentacją projektową, proponowanymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, przed przygotowaniem oferty i podpisaniem umowy oraz do realizacji umowy zgodnie z nimi. W szczególności przy realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska i prawa budowlanego.
Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.00-0, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.33.00-2.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
Informacja na temat wadium:
-
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00. zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
-
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
-
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy
Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za z zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium należy dołączyć do oferty,
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
-
Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
-
Udzielenie 60 miesięcy gwarancji.
-
Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (tj. z zakresu budowy lub przebudowy dróg wraz z kanalizacją deszczową i chodnikiem o wartości min. 1 500 000,00 zł), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/ niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
I
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
-
Parafowany na każdej stronie wzór umowy,
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy,
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
-
Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty,
II
-
Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji
o sposobie obliczania ceny).
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ
Załącznik nr 6 - Specyfikacja techniczna
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót
Dokumentacja I part1
Dokumentacja I part2
Dokumentacja I part3
Dokumentacja I part4
Dokumentacja I part5
Dokumentacja I part6
Dokumentacja II part1
Dokumentacja II part2
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 1
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 2
Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3
23 listopada 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Przebudowa skrzyżowania DW 923 z DP S 5604 w Raszczycach
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe M+ Sp. z o.o.
ul. Strzelecka 13B
47-230 Kędzierzyn - Koźle
Uzasadnienie wyboru:
Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.
Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną wykonawcom punktacją
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-10 08:39 | przez: abombik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-10 00:00 | przez: Agata Bombik |
Zmodyfikowano: | 2016-03-10 08:15 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1192 |
Rejestr zmian
- [2016-03-10 08:15:39]Agata BombikEdycja treści