10 marca 2016
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej - ul. Wąska w Suminie
28 października 2009
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia BZP: 189893 - 2009;
data zamieszczenia: 28.10.2009
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej
- ul. Wąska w Suminie
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej - ul. Wąska
w Suminie.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Wąska
w Suminie
-
wykopy mechaniczne - 168,45 m3
-
wykopy ręczne - 43,68 m3
-
studnie rewizyjne z kręgów Ø 1200 mm - 4 szt.
-
rurociągi z rur betonowych „WIPRO” Ø 400 - 162,30 mb
-
wykonanie rowu otwartego - 28,00 mb
-
umocnienie skarp i dna rowu - 142,5 mb
Realizacja zadania ma być zgodna z obowiązującymi przepisami
i normami.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie: 31.12.2009.
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
-
Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
-
Udzielenie 36 miesięcy gwarancji.
-
Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (o wartości minimum 60.000,00 każde), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
Formularz ofertowy,
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców.
-
Parafowany na każdej stronie projekt umowy,
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -
Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy),
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do OIIB.
-
Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.11.2009 r. godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski,
ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski biuro nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ
Specyfikacja techniczna
Przedmiar robót
Mapa
Wyjaśnienia do SIWZ oraz przedłużenie terinu składania ofert
08 grudnia 2009
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający tj. Gmina Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej
– ul. Wąska w Suminie
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przyjętych kryteriów oceny, została wybrana oferta firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowe „BORBUD” sp. z o.o.
ul. Wodna 21
47-400 Racibórz
Uzasadnienie wyboru:
Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi formalne oraz przedstawia najkorzystniejszą cenę.
Załączniki: Streszczenie oceny oraz porównanie złożonych ofert wraz z przyznaną wykonawcom punktacją
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-10 09:23 | przez: Agata Bombik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-10 00:00 | przez: Agata Bombik |
Zmodyfikowano: | 2016-03-10 09:15 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1291 |
Rejestr zmian
- [2016-03-10 09:15:08]Agata BombikEdycja treści