10 marca 2016
Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej
24 lipca 2008
ogłoszenie umieszczono na UZP
Numer ogłoszenia: 170205 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej o długości 1030 mb, szer. 3,00 m zgodnie z dokumencją projektową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
Udzielenie minimum 3 lat gwarancji.
Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (wykonanie dróg o długości co najmniej 500 mb), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1.
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2.
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej Wykonawców.
5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przez organ właściwy, zgodnie z ordynacją podatkową, należy rozumieć organ właściwy dla siedziby firmy.
6.Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3
7.Wymagane uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski
pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00,
miejsce:
Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski
pok. nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ - Żytna 2008
Załącznik nr 5 - przedmiar robót
Załącznik nr 5 - przedmiar robót
19 sierpnia 2008
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
-
Nazwa zamawiającego:
Gmina Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski, woj. śląskie
tel. 4300051, fax. 4300031 -
Informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej
wybrano ofertę firmy:
P.P.U.H. BET-POL
ul. Raciborska 251a
44-270 RybnikZałączniki: Streszczenie oceny wraz z uzasadnieniem - droga rolnicza w Żytnej
Metryczka
Wytworzono: | 2016-03-10 11:54 | przez: Agata Bombik |
---|---|---|
Opublikowano: | 2016-03-10 00:00 | przez: Agata Bombik |
Zmodyfikowano: | 2016-03-10 11:49 | przez: |
Podmiot udostępniający: | UG Lyski | |
Odwiedziny: | 1225 |
Rejestr zmian
- [2016-03-10 11:49:06]Agata BombikUtworzenie strony