Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Sobota, 2024-05-04 ( Imieniny: Floriana, Michała)

Gmina Lyski - Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej

Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej

24 lipca 2008

ogłoszenie umieszczono na UZP
Numer ogłoszenia: 170205 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej o długości 1030 mb, szer. 3,00 m zgodnie z dokumencją projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
    Spełnianie wymogów art. 22 ustawy.
    Udzielenie minimum 3 lat gwarancji.
    Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia.
    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia (wykonanie dróg o długości co najmniej 500 mb), które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1.Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1.

    2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2.

    3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    4.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej Wykonawców.

    5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przez organ właściwy, zgodnie z ordynacją podatkową, należy rozumieć organ właściwy dla siedziby firmy.

    6.Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3

    7.Wymagane uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski
pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00,

miejsce:
Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa 1a
44-295 Lyski
pok. nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:
SIWZ - Żytna 2008
Załącznik nr 5 - przedmiar robót
Załącznik nr 5 - przedmiar robót

19 sierpnia 2008

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

  • Nazwa zamawiającego:

    Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a
    44-295 Lyski,
    woj. śląskie
    tel. 4300051, fax. 4300031

  • Informuję, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

    Modernizacja i odbudowa drogi rolniczej w Żytnej

    wybrano ofertę firmy:

    P.P.U.H. BET-POL
    ul. Raciborska 251a
    44-270 Rybnik

     

    Załączniki: Streszczenie oceny wraz z uzasadnieniem - droga rolnicza w Żytnej

Autor: Agata Bombik

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2016-03-10 11:54przez: Agata Bombik
Opublikowano:2016-03-10 00:00przez: Agata Bombik
Zmodyfikowano:2016-03-10 11:49przez:
Podmiot udostępniający: UG Lyski
Odwiedziny:1225

Rejestr zmian

  • [2016-03-10 11:49:06]Agata BombikUtworzenie strony

Banery/Logo